Blog Friday 2013. Gala laureaților.


Sâmbătă 14 decembrie 2012, am fost la sediul Seomonitor, unul dintre organizatorii acestei campanii și am participat la premierea câștigătorilor, campaniei Blog Friday dar am fost ca într/un fel de club unde eu cel puțin m-am simțit excelent. Ma-am simțit mai tânăr cu toate că eram seniorul de vârstă.

Nu voi numi pe nici unul dintre cei care au fost prezenți pentru ca spre rușinea mea nu nu le-am reținut numele la toți. S-au împărțit premiile iar celor care nu au câștigat nimic și au participat la toate campaniile li s-au oferit niște căni foarte simpatice și utile, căni cu emblema Blogawards. Pe lângă aceasta Seomonitor va oferi un pachet de servicii în valoare de peste 200 de euro, pe perioada de 3 luni.

Premii sau nu, pentru mine a fost extraordinar, am cunoscut oameni extraordinari, care fac blogging cu pasiune și competență.

Sper sa devenim o comunitate mai puternica, să publicăm articole bune, sa influențăm în bine sistemul de valori.  Acum avem și ceva experiență  în domeniu.

Au existat și nemulțumiți care s-au exprimat deschis asupra modului de desfășurare a competiției.

Această prezentare necesită JavaScript.

Vreau sa le cer scuze prietenilor pe care i-am făcut aici că nu am scris nimic până astăzi. Problema mea, personală,  este destul de încurcată și m-am ocupat de ea.

Priviți și voi acest slide show cu fotografii ce le-am făcut pe parcursul celor peste 5 ore petrecute împreună.

Blidaru.net , Cristian Nicolau, Spanac, Dor de femeiemandachisme, Litere StacojiiBulletin DaDa, Vali Crintea, Blogatuși alti prieni care au câștigat, dar si care au fost prezenți

6 thoughts on “Blog Friday 2013. Gala laureaților.

Lasă un răspuns

