Ce purtăm în toamna asta

picture-a86011a57bee-90-90-1-85

miniprix

Toamna a cam trecut, dar dacă tot am găsit oferte de la Miniprix de ce să nu profităm de Black Friday pentru a cumpăra mai ieftin.

Zis şi făcut : am hotărât să cumpăr pentru soţie cizme cu toc comod. Am ales  asta pentru ca se anunță iarnă grea. Pentru mine m-am gândit pe baza acelorași considerente să cumpăr o pereche de ghete din piele naturala pentru barbati, fără fermoar pentru a scăpa de teama permanentă a stricării acestuia.

De la picioare te ia frigul aşa că asigurate acestea m-am hotărât să mă îmbrac și mai sus. pentru mine am găsit un pulover tricotat defoarte bună calitate, 100% lână. pentru ea am ales o  jacheta imblanita pentru a-i feri trupul de frig. Acestea au fost produsele pe care le-am ales de la  Miniprix şi vă invit şi pe voi să căutaţi şi să cumpăraţi.

Descarca aplicația Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix!.

O zi banala, prea banala de la Motanul încălţat

mini prix maxi plaisir
mini prix maxi plaisir (Photo credit: zoetnet)
Free Money Collection in Cash
Free Money Collection in Cash (Photo credit: epSos.de)

300x250-copy1

Lasă un răspuns

