Ce jucarii ai fi vrut să ai în copilărie?

logo_new

logo_new

Prima jucărie  de care îmi amintesc este o tricicletă pe care am avut-o pe la 3 ani. Era cu roţi cu spiţe, pe talon. Nu ştiu dacă atunci mi-aş fi dorit altceva, pentru că prin anii ’50 nu era o aşa mare abundență de jucării. Privind ofertele de la Bestkids am început să mă gândesc la ce mi-ar place acum- să aibă nepoții mei- cu gândul la copilăria mea.

Pentru că iarna a început să dea târcoale m-am gândit la o săniuță Piccolino cu săculeț rosu. Este o săniuță cu spătar înalt, mâner și săculeț călduros de iarna, din material plastic și cadru de metal rezistent. Este o săniuță care face copilul să se simtă bine în ea.

Laptopul Roby este laptopul care cunoaste 50 de jocuri educative si distractive, cate 25 in limba romana și 25 în engleza. Se poate  învăța alfabetul, cuvinte, numerele, operațiile matematice de baza, notele muzicale și  juca jocuri care iți dezvolta îndemânarea.

Şi pentru că ca vorbeam de tricicleta mea am privit şi la  Bicicleta 145 XC Seria DMX care este departe cu decenii faţă de ce am avut eu. Aceasta bicicletă este recomandata copiilor  cu vârsta intre 4 și 7 ani dar cred ca merge până la 9 ani.

Pregătește-te pentru ofertele de Black Friday de la Bestkids! Pe 29 Noiembrie vei avea parte de surprize plăcute din partea magazinului tău preferat de jucării si accesorii pentru copii!

Marcă poştală emisă în 1932 cu ocazia împlinir...
Marcă poştală emisă în 1932 cu ocazia împlinirii a 500 de ani de la moartea domnitorului Alexandru cel Bun. Textul de pe marcă prezintă o greşeală, deoarece anul înscăunării domnitorului este 1400, nu 1406, motiv pentru care din tirajul de 500.000 bucăţi au fost distruse 400.000, rămânând în circulaţie doar 100,000 exemplare. (Photo credit: Wikipedia)
Română: Este imaginea reprezentativa pentru cu...
Română: Este imaginea reprezentativa pentru cursul „Lectii de maniere elegante pentru copii” (Photo credit: Wikipedia)

300x250-copy1

Lasă un răspuns

