Auchan a cumparat Real

300px-Auchan.svg

Auchan
Auchan (Photo credit: Wikipedia)

Auchan a cumpărat Real ca sa își bata și ei joc de clienți

Înainte de a cumpăra Auchan, Real, fusesem prin magazinele cumpărătorului sa
vad ce au pe acolo. Am plecat profund dezamăgit și am fost apostrofat de
locuitorii din zona ca de ce îmi permit sa vorbesc de rău de magazinul
lor unde totul e mai ieftin. Asa e, acum mi-a venit și rândul meu.

Auchan
a cumpărat magazinele Real, drept urmare si pe cel de unde îmi fac eu cumpărăturile, fiind cel mai aproape. Partea buna e ca nu au schimbat angajații, unii sunt de treaba. Parțile nasoale încep acum.

Auchan
merge pe principiul prost de la Kaufland, toată marfa în magazin fără spațiu de depozitare. Drept urmare ai de-a valma in magazin marfa, una
peste alta, cu toate cutiile și tot stocul peste rafturile de unde cumpăra oamenii. Din fericire nu e chiar ca în Kaufland de unde iți iei
laptele direct din cartonul cu care vine de la fabrica, dar e mai rău.
De exemplu iaurtul asta care zici ca arata ca un borcan de aracet.

Si nu e singurul, toate iaurturile din Auchan erau in halul asta.
M-am gândit inițial ca s-au schimbat cutiile de iaurt și nu știam eu, când colo erau pline de praf. TOATE! Bai unde păstrați iaurtul ala?
Asta ca sa nu zic de bere, ca toate cutiile de bere arata de zici ca au
fost pescuite de sub Dâmbovița.

Apoi am ajuns la pui. Eu mai întrebasem o data pe twitter cine sunt aia de la Vaslui care produc,
pentru ca mi se părea brandul extrem de dubios, cu un nume de producător
de cartier ce își face puiul în beci. Apoi m-am șocat când astăzi pe
25, am văzut ca trebuie sa cumpăr pui vechi de 5 zile, care expira pe
27. Pentru ca altceva nu exista. Va sfătuiesc să citiți urmarea pe site-ul său.

Articol preluat de la piticu .ro

Eu am preluat ideea de la el pentru că toate supermagazinele noastre își bat joc de clienți. Nu fac deosebire  nici Lidl, nici Penny, nici Billa, nici….nici.

The Auchan Hypermarket in Coquelles, Calais, F...
The Auchan Hypermarket in Coquelles, Calais, France (Photo credit: Wikipedia)
English: Auchan, Le Pontet, Vaucluse, France
English: Auchan, Le Pontet, Vaucluse, France (Photo credit: Wikipedia)
No rollerblading in Kaufland
No rollerblading in Kaufland (Photo credit: mpieracci)
FC Vaslui logo
FC Vaslui logo (Photo credit: Wikipedia)

2 thoughts on “Auchan a cumparat Real

Lasă un răspuns

