Vine iarna! Alege Top 3 articole preferate pentru anotimpul geros

Cizme din piele

Vine iarna!!! Hainele ce urmează să le purtam ne vor proteja de frigul său aspru.  E drept că mai avem si altele din anii trecuți dar o haonă nouă se potrivește mai bine și parcă este mai călduroasă  în zilele geroase.

Pentru că nu prea am mult timp liber să caut prin magazine şi pentru este perioada cu Back Friday am cautat si am găsit un site interesant. Nu sunt unul care sa caute în mai multe locuri pentru ca pana la urma fie fac o alegere proasta, fie chiar nu iau nimic. Am ajuns la „La Redoute” şi aici am rămas. Cei drept am mai călătorit și pe alte site-uri dar am ajuns si am rămas aici pentru că am găsit lucruri frumoase.

Pe scurt vă spun ca am ales  Cizme din piele dar aş fi fost tentat   şi de Botine din pieleAm ales cizmele din rațiuni practice. Delicate și frumoase sunt ambele încălțări dar mie îmi sunt mai utile cizmele.

După ce mi-am asigurat picioarele care sunt, pe timpul iernii, un punct vulnerabil la îngheț, am zis să protejez și spatele, aşa că am ales Parka cu gluga, din 100% bumbac.  Am ales pentru a-mi proteja mijlocul de frigul aspru al ierni cu o îmbrăcăminte ușoară, rezistentă și frumoasă. Ca să continui cu bustul va spun că m-am orientat la un cardigan cu fermoar. Este simplu, poate fi purtat si pe dedesubtul hainelor pentru a menține căldura în corp.

Acestea fiind zise și banii mei împuținându-se va sfătuiesc sa faceți ca mine.

Abonează-te la newsletterul La Redoute și primești cadou 30 Ron. Fii primul care afla de super ofertele de Black Friday!

Vişea, Romania, in winter.
Vişea, Romania, in winter. (Photo credit: Wikipedia)
Română: Prelucrare 3D pentru Sighisoara, Romania.
Română: Prelucrare 3D pentru Sighisoara, Romania. (Photo credit: Wikipedia)

300x250-copy1

 

Lasă un răspuns

