Alege tinuta care ti se potriveste


La Glittio este bine să vii să cumperi pentru întreaga familie. De ce? Pentru că aici găseşti chiar orice vrei pentru bărbaţi, femei şi copii.

Eu am hotărât ca de Black  Friday să fiu atent şi să cumpăr mai multe lucruri de îmbrăcăminte atât pentru mine cat și pentru familia mea.

Eu mi-am ales, pentru  atunci când alerg în parc „ pantalon barbati, Spaio” . Pentru ca sa fiu în trend cu prima alegere am luat și  un tricou sport Sapio. Pentru soţie am găsit o  tunica – Saba – bej care sper sa o facă sa se simtă comod în desele drumuri parcurse pe jos. Şi pentru ca eu am luat două obiecte m-am gândit că ar fi frumos să îi iau și ei tot doua, aşa că am mai ales pentru birou o rochie – s09 – negru. 

Pentru ca trebuie sa mergem la o întâlnire cu colegii de liceu, iar  pentru că eu am deja un costum am hotărât să iau tot soţiei o  Rochie – Viviana – negru.

Pentru cea mică m-am hotărât să iau un Set sosete si bentita bebe

Devino fan-ul paginii Glittio si descoperi super oferte de Black Friday!

Articol scris în cadrul campaniei

Blog Friday 2013

300x250-copy1

Friday (Rebecca Black song)
Friday (Rebecca Black song) (Photo credit: Wikipedia)

 

Lasă un răspuns

