Cum ar arata curtea si gradina perfecta pentru familia mea

Plante ce mi le doresc de la Covera

Sunt un împătimit al florilor, al naturii care trebuie sa ne înconjoare. Din păcate, stau la bloc, dar din fericire stau la parter unde am o mică grădiniță. Am pus în ea tot soiul de plante, am pus pe asfaltul de lângă bloc Ghivece şi ghivecele, aşa încât am făcut un mic rai verde printre asfaltul si betonul blocurilor.

Am văzut la Covera – magazin online care comercializează articole de grădinărit, unelte și utilaje, produse pentru animale, plante și semințe+ foarte multe produse, flori pe care mi le-aş dori. Spre exemplu trandafiri teahibrid, Alinka, sunt cei pe care am încercat ani la rand să îi „prind” şi nu am reuşit. Sigur voi cumpăra butași de la ei.

Am văzut Catina  sau „ginsengul românesc” contine cea mai mare cantitate de vitamina C, mai mult decât măcesul si de zece ori mai mult decât citricele. Catina poate fi si cel mai bun vaccin antigripal. Mi-o doresc în grădiniţa mea!

Alt arbust care sper să mă ajute în uşurarea suferinţelor bătrâneţii mele este Goji – Elixirul Tinereții, care sigur va înflori şi în grădinița mea.

Interesul mi-a fost stârnit și de Aronia  (Aronia melanocarpa) pe care voi încerca s-o găsesc și s-o cultiv la mine în grădiniță.

Această prezentare necesită JavaScript.

Devino fan-ul paginii Covera: “https://www.facebook.com/covera.ro” si descoperi super-oferte de Black Friday!!!

Rose, Alinka
Rose, Alinka (Photo credit: nekonomania)
Rose Alinka アリンカ
Rose Alinka アリンカ (Photo credit: T.Kiya)
ghivece-diferite-balcon
ghivece-diferite-balcon (Photo credit: agromonitor)
Aronia melanocarpa02
Aronia melanocarpa02 (Photo credit: Wikipedia)
Aronia berries
Aronia berries (Photo credit: wallygrom)
Un gând despre „Cum ar arata curtea si gradina perfecta pentru familia mea

  1. Si eu vreau sa pun aronia in gradina. am gaasit un „online”, prin primavara, dar mi se parea cam scump, vreo 25 de lei un mititel de 10 -15 cm.
    Fructul minune !

    Apreciază

Lasă un răspuns

