Războiul economic este în plină desfășurare


Chevron este capul de lance al imperialismului iudeo-american

 

Chevron Corporation
Chevron Corporation (Photo credit: Wikipedia)

 

 

 

Capitalism pe pâine

Am plecat la Pungești…

…în județul Vaslui, pentru a sprijini măcar moral sătenii de acolo și pentru a arăta și altora realitatea de la fața locului prin materialele foto-video cu care m-am întors. Pe mass-media românească nu cred că se mai bazează nimeni care e cât de cât normal la cap.

Ceea ce am văzut la Pungești, dar și pe drum, m-a ancorat și mai tare în realitatea infectă a societății românești. O societate mutilată de către comuniștii-securiști care ne-au cotropit țara, în 1989, sub oblăduirea „marelui conducător” Ion Iliescu.

În același timp, această experiență mi-a dat și speranță întru-cât am intrat din nou în contact cu o altă Românie. O Românie care gândește la fel ca mine și care vrea să scape, cu orice preț, de acești cotropitori.

În drum spre Pungești…

…am fost opriți de șase ori de către echipajele de poliție, jandarmerie și ARR, iar la întoarcere…

Vezi articol original 565 de cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

