Lentile de contact verzi


Ce se spune despre ochii verzi: “Niciodata sa nu-i crezi.”, insa trebuie sa recunoastem ca ochii verzi sunt foarte senzuali la o femeie. Asa ca intr-o zi m-am decis sa ii fac o surpriza iubitei mele si sa ii cumpar o pereche de lentile de contact. Totusi, avand in vedere faptul ca nu stiam cum o sa reactioneze la un astfel de cadou care este intr-un fel neobisnuit, deoarece nu multi barbati le ofera iubitelor lor o pereche de lentile de contact verzi. Asa ca am incercat cumva sa aflu care ar fi parerea ei despre asa ceva spunandu-i ca am vazut o reclama pe internet si glumind pe acest subiect. Am observat ca nu parea deloc revoltata de acest lucru, ba chiar era incantata de o asemenea idee. Asa ca am inceput sa caut online un magazine de unde i-as fi putut cumpara un astfel de cadou. Asa am ajuns pe www.lensa.ro, și am fost incantat de produsele lor încât am comandat imediat. In ziua în care mi-au fost livrate, seara, i le-am dăruit iubitei mele care era foarte incantata și fericita de ele.

Trebuie să alegi între lentile de contact albastre lensa.ro  și lentile contact verzi lensa.ro

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

