Călătoreşte cu Bileteavion.ro şi cu TAROM


În ultimul timp am început să călătoresc în străinătate, mai mult cu avionul decât cu autocarul. Eram un împătimit al călătoriei cu autocarul. Consideram ca pot vedea mai multe locuri dar confortul oferit de călătoria cu avionul m-a făcut să prefer acest tip de deplasare. De multe ori prețurile sunt mult mai scăzute față de cele cu autocarul. Am luat această decizie după ce am călătorit prima dată cu TAROM pe ruta București – Roma și retur. Prețul a fost fără concurența, aproape egal cu cel al curselor low cost. Confortul sporit din aceste avioane a avut darul de a mă face să schimb obiceiul. Am ajuns la o vârstă când prețuiesc mai mult confortul și în cadrul acestor călătorii cu avionul pot să mă bucur de el. Dacă o călătorie cu autocarul în Italia durează între 31  și 34 de ore, de multe ori având întârzieri mari, cu avionul ești la destinație în 2h 30′. Alt inconvenient este faptul că o călătorie cu autocarul costă cu 50% până la 75%  mai mult decât cea cu avionul.

Iată ce spune un călător ce a folosit serviciile TAROM și a cumpărat bilete de lahttps://i2.wp.com/www.bileteavion.ro/imagini/siglatop.gif :

Aş dori să transmit mulțumirile mele pentru modul prompt, profesionist şi amabil la toate solicitările de cumpărare a biletelor de avion. Vă doresc să vă mențineți calitatea si pe viitor. Mult succes în activitatea agenției.
Cornel – București

Este foarte importantă și agenția de unde cumperi biletul, pentru că există nenumărate cazuri în care ai cumpărat ceva, iar când ai ajuns la furnizorul de servicii să găsești altceva.

Deci Bileteavion.ro şi TAROM sunt o împerechere perfectă.

Aşa că vă recomand călduros  bilete avion tarom bileteavion.ro, mai exact, bilete low cost bileteavion.ro

Lasă un răspuns

