Cadouri Personale.ro


Cadouri dorește toată lumea. Unii au noroc să le primească, alții nu. Am căutat pe ici pe colo, ceva care să-mi stârnească interesul. Am ajuns la acest magazin online,  CadouriPersonale.ro. Grea mai este și cautaera asta, dar bine că am găsit.

Până nu demult ma uitam si cautam fel de fel de lucruri, mai ales- așa cum credeam eu să le fac pe plac celor cărora le dăruiam. Acum am zis că vreau şi eu un cadou plăcut ochilor şi simțurilor mele. ce pot găsi oare aici, greu de spus.

De felul meu sunt o persoana nonconformistă (ca să nu spun neglijentă) în stilul vestimentar dar,  şi în comportament. Să nu credeți că m-am uitat la butoni camasa , sau alte alea…, lucruri pretențioase.

Nu mai sunt fumător din 27 august 1999, dar mi-ar place să am o bricheta ca aceasta:

Cadouri personalizate prin gravura: Bricheta Zippo Slim originala
Bricheta Zippo Slim originala     sauCadouri personalizate prin gravura: Bricheta Zippo originala

Bricheta Zippo originala

 

Nici

Cadouri personalizate Barbati: Breloc sticluta pentru personalizare prin gravura
Breloc sticluța pentru personalizare prin gravura

sau

Cadouri personalizate Barbati: Sticla de buzunar din inox pentru gravura
Sticla de buzunar din inox pentru gravura

nu sunt de neglijat!

Cadouri personalizate prin gravura: Cutie pentru tutun personalizare prin gravura
Cutie pentru tutun personalizare prin gravura

Ce să vă zic? Mi-aş dori  chiar şi în ciuda faptului că nu am prizat şi nu voi priza niciodată tutun, această  Cutie pentru tutun pe care o puteţi printre cadouri personalizate barbati , secțiunea site-ului CadouriPersonale.ro

Vedeţi dar că sunt cadouri multe pe care ni le dorim nu din spirit al utilului ci şi pentru satisfacţie estetică, emoţională.

Sunt destule, chiar prea destule lucruri pe care şi le-ar dori mulţi, dar pe care niciodată nu s-au gândit că le-ar putea avea. Nu s-au gândit pentru că nu ştiau că există, că pot fi ale lor.

Eu am văzut şi ştiu că dacă vreau pot să le am, pe acestea şi multe altele pe care le poţi găsi aici. mici obiecte de dulcegării sentimentale dar şi astfel de lucruri ca cele pe care le doresc eu, care sunt frumoase şi te ajută în momente de tristeţe să ai amintiri frumoase.

Nu ezitați, cumpărați!!!

Campanie https://i2.wp.com/www.blogawards.ro/wp-content/uploads/2013/01/logo1.png

3 thoughts on “Cadouri Personale.ro

  1. Salut Popica !
    Ai dreptate in privinta CADOURILOR !
    „Cadouri dorește toată lumea.
    Unii au noroc să le primească, alții nu. ” !!!!!
    De exemplu, eu doresc de la tine un cadou simbloic si foarte usor de procurat :
    -Un simplu LIKE la fiecare NOU ARTICOL aparut pe
    http://aliosapopovic.wordpress.com !!!
    Asa cum fac si eu cu tine !
    O zi buna !
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

