Cu ce -am greșit Doamne?


Dictatura justitiei

Stau cu bărbia în genunchi așteptând Doza de tratament , sunt toată chircită de durere, picioarele le am strânse cu grijă sub scaunul prost din PFL, după ce zile întregi m-am răsucit , ca un adevărat Șurub, de la stânga la dreapta și de la dreapta la stânga.
„Părintele Cleopa a stat șase ani ascuns în munți de teama securității care-l căuta. A mâncat doar rădăcini. ”
„Ia te uită ! În hruba asta de hol neluminat n-aș fi crezut să aud vreodată vorbindu-se despre altceva decât despre boli , dureri și mercurial !”

art_134139_1[1][1]
Bolborosesc în sinea mea obosită de atâta durere. Aș fi în stare să accept, fără să mă gândesc la niscaiva consecințe grave cum ar fi dependența de droguri , chiar și o rădăcină de aia, strict interzisă, Columbienă.
Cât poate să mă coste o Iluzie? Aceea că am scăpat de toate chinurile astea istovitoare ?
Mă…

Vezi articol original 430 de cuvinte mai mult

One thought on “Cu ce -am greșit Doamne?

Lasă un răspuns

