Avocatura este o meserie nobila!


statuiePoate să vă surprindă titlul articolului meu, dar astăzi , mai mult ca niciodată avem nevoie de protecție. Protecție împotriva ilegalităților. Mulți au văzut ca se comit deseori erori judiciare!  Cu un avocat bun, acestea sunt mult mai uşor de evitat. de pe harta de avocatură din românia am ales aleator un avocat: Titu Eugen de la  Cabinet avocat, avocat Bucuresti Titu Eugen.

Am dat căutare pe caut avocat Bucuresti şi am găsit la  Caut avocat Bucuresti – Avocat Titu Eugen.  Cabinetul sau de avocatura îmi inspira încredere! De ce? În căutările mele am găsit și acest articol , Perspective în cariera de avocat – Bucureşti, 17 aprilie 2013, interesant care mi s-a părut caracteristic pentru acesta.

avocatura ca si magistratura sunt văzute într-o perspectivă neagreabilă astăzi de marea masă a populaţiei, care ce-i drept nu are bani pentru a deschide acțiuni în instanţă. Oricum este bine să știi că poți apela la oameni competenți dar şi cu suflet când esti la un necaz, dar mai ales când te stii nedreptățit.

Un exemplu de avocatura îl constituie şi Jean-Louis Dupont și Gianpaolo Monteneri, care se străduiesc şi reușesc să apere nume cunoscute pe arena fotbalului mondial: Gică Hagi, Jose Mourinho sau Adrian Mutu, numai câteva din cele mai cunoscute publicului român. Pentru mai multe amănunte asupra acestor cazuri citiţi : Steaua va fi apărată la UEFA de un avocat celebru, care i-a reprezentat pe Hagi, Mutu şi Mourinho! – Fotbal intern

Deci avocații sunt un rău necesar al lumii moderne!

Lasă un răspuns

