Scrisoare dela o prietenă bună:

„Îmi plac bijuteriile, cărei femei nu îi plac…? Cred că asta e o întrebare retorică și orice încercare a unui răspuns ar fi inutil. Într-un timp chiar mă gândeam să mă apuc să mi le confecționez chiar eu, dar cum eu nu dispun decât de 2 mâini stângi am decis că e mai bine să las acest lucru în seama oamenilor care chiar se pricep și eu să le cumpăr de la ei, că aşa ar fi mult mai bine. Chiar vorbeam zilele trecute cu prietenele mele despre bijuteriile handmade și cele din argint şi aur. Ei bine am ajuns la concluzia că cele hamade sunt draguțe, sunt simpatico, dar nu vor egala niciodată eleganta și strălucirea bijuteriilor “autentice”, dacă le pot numi asa. Şi chiar aşa este, oricât ar vrea şi ar încerca o bijuterie handmade, cel puțin din punctul meu de vedere nu are cum să egaleze strălucirea şi rafinamentul unei bijuterii din aur sau din argint.

De aceea va recomand lantisor argint  dar și  inele argint   urmând link-urile.”

Particip la campaniile Blog awards
Particip la campaniile Blog awards

Lasă un răspuns

