Mercedes de la Ţiriac


De curând mi-am cumpărat un Mercedes clasa a. Aceste mașini sunt foarte bune. Îmi plac la nebunie și se mișca foarte bine. Este o mașină puternica și buna în orice condiții. Am mers cu familia la munte când a dat prima zăpada pe anul acesta. Își face toți banii și cred ca o sa il păstrez pentru mai multa vreme. Înainte de a-mi lua aceasta mașina am avut un Hyundai i20. Am zis sa o schimb deoarece ma plictisisem de el. Mie nu îmi place sa conduc o mașina prea mult timp și de aceea mai mereu îmi achiziționez cate una noua. Eu le cumpăr mereu de la tiriac auto fiindcă doar aici au cele mai mici preturi și sunt zile în care poți testa anumite modele pe care le au în showroom. Îți recomand și ție sa încerci noile modele de la Mercedes fiindcă sunt niște mașini foarte puternice și ajung pana la 200 km/h. Încearcă acum noul Mercedes și sunt sigur că îl vei cumpăra și tu. Are un preț mic și este de calitate.

De aceea vă fac câteva sugesti: land rover defender  sau  ford c-max.

Land Rover Defender Defender 130 Double Cab Chasis - 2.2 TD4
Land Rover Defender Defender 130 Double Cab Chasis – 2.2 TD4
 Ford Grand C-MAX Grand Titanium - 1.6 TDCi 115 CP

Ford Grand C-MAX Grand Titanium – 1.6 TDCi 115 CP

Mercedes Racer  (LOC)
Mercedes Racer (LOC) (Photo credit: The Library of Congress)
mercedes-driver at it’s best
mercedes-driver at it’s best (Photo credit: *MarS)

 

 

 

 

 

 

 

Mercedes AMG G55
Mercedes AMG G55 (Photo credit: andyrusch)
Particip la campaniile Blog awards
Particip la campaniile Blog awards

Lasă un răspuns

