Cum menții o relație bună cu șeful


În cadrul oricărei companii angajații care au o relație bună cu managerul sunt apreciați, recompensați și respectați. A avea o relație bună cu șeful înseamnă să ai anumite competențe, să fii atent la cerințele șefului și să le respecți.

            Una dintre cele mai importante calități apreciate este atenția, orice șef își dorește ca în echipa sa să aibă angajați care știu ce urmărește acesta și să îl ajute în obținerea rezultatelor dorite.

            O altă calitate apreciată este inițiativa, un angajat cu inițiativă este performant și știe ce trebuie să facă pentru a își duce sarcinile la îndeplinire, el este determinat și caută căi spre succes mai mult decât angajații care doar fac ceea ce li se spune.

            Alte calități importante sunt îndeplinirea sarcinilor la timp, respectarea obligațiilor care pornesc din fișa postului și încrederea în abilitățile sale. Interesul pentru obținerea respectului șefului determină ca angajatul să fie respectat, poate chiar promovat, să fie recompensat pentru a își menține determinarea și în continuare.

 Vrei sa stii mai muşte? Vino pe Hrp.ro

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s