Pasiuni electronice


De curând am fost în vizită la niște prieteni care tocmai și-au luat un smart TV. A fost o seară de pomină – jocuri pe Playstation, maraton de filme, râsete la filmulețe pe YouTube. Calitatea imaginii era deosebită, iar toate funcțiile televizorului m-au lăsat mască.Impresionată fiind, m-am hotărât că trebuie să îmi cumpăr și eu unul. Binențeles, m-am decis că am nevoie de unul pe care să îl pot controla prin smartphone. Și astfel, am început căutarea unui smart TV și a unui telefon compatibil cu funcțiile acestuia.

A fost ușor să găsesc  – magazinele online au o ofertă diversificată și chiar prețuri acceptabile. Acum îmi aștept comanda să vină, pentru este rândul meu să le întorc invitația. Weekendul acesta am planuri mari – două zile de maraton de distracție. Jocurile pentru Playstation sunt pregătite, filmele le-am găsit, iar playlistul cu filmulețe amuzante este gata.
Va recomand   aparate foto Olympus  ca si ultrabook Samsung  pentru pasiunea dvstra.

Lasă un răspuns

