Timpul şi moda


Măsurarea timpului a fost dintotdeauna o caracteristică a vieții omului. Existând acest sistem de măsurare poți să ați programezi mai bine activitatea zilnică, dar şi pe timp mai îndelungat. Vremea în care se socotea timpul cu traseul soarelui pe cer măsurat în prăjini sau sulițe a trecut de mult. A urmat moda ceasurilor de buzunar, de mână, şi acum ceasul de pe telefon. Pentru mine e incomod să folosesc acest ceas pentru că de fiecare dată când trebuie să mă uit la el trebuie să îmi pun şi ochelarii, aşa că am rămas la ceasul tradițional de mână unde pot vedea mai bine limbile ceasului decât puriceii de pe mobil. Poate am rămas un tradiționalist, dar privesc și la partea practică a problemei : În câteva secunde pot ști care este ora exactă uitându-mă la ceasul de mână

Dacă vreţi un ceas bun încercati ceas de dama pe watchshop.ro sau ceas fossil, unde aveţi toate şansele să găsiţi ce vă place.

Lasă un răspuns

