Mobila de calitate!


Am decis cu soția ca trebuie să ne cumpărăm un colțar nou, în locul unui recamier mai vechi. Şi ca urmare am purces la căutări febrile pe internet. La căutările mele am întâmpinat două obstacole: Dimensiune și prețurile uneori exagerat de mari. În ceea ce privește dimensiunea nu se mai ține seama la fabricarea acestor obiecte de faptul că încă mai există blocuri construite de pe vremea lui Ceaușescu care au dimensiuni mai reduse. Este drept că mi-aș  dori o casa mai spațioasă, dar am ajuns la o vârstă când este mai ușor de locuit în spațiu mai mic, mai ușor de întreținut. Probabil că fabricanții de mobilă nu țin seama de aceste lucruri și pentru marea majoritate a populației este tot mai greu să găsească mobilă de calitate.

În cele din urmă a rămas să ne hotarâm, eu cu soţia la una din cele două variante prezentate  mai jos coltar bucatarie elvila sau  coltar elvila

Lasă un răspuns

