Cumpara-ti si tu acum o masina noua


Sotia mea conduce un Mercedes vito si se pare ca este incantata de el atat de mult incat nu vrea sa ii iau alta masina. Mie nu prea mai imi place acea masina deoarece nu imi place sa am un lucru foarte mult timp. Eu conduc un ford mondeo si sunt foarte multumit de cum merge. L-am achizitionat de cateva luni si imi place mai mult decat cealalta masina pe care am condus-o anterior. Nu prea sunt eu un fan al vitezei insa imi place sa ma simt in siguranta la volan si de aceea am ales sa imi iau un ford. Iti recomand si tie sa incerci la tiriac auto cele mai tari masini. Imi place ca aici poti sa le testezi pentru a vedea cat de bine se misca. Este o firma serioasa care pune pret pe calitate, iar preturile sunt accesibile pentru toate gusturile. Cumpara-ti si tu acum o mașină noua.

Fie un mercedes vito  sau ford mondeo

Lasă un răspuns

