Jucarii de la „BigBoysToys”


BigBoysToys.ro. Magazin online specializat pe vânzarea de jucării, mai mult pentru cei mari. Am văzut aici un trenuleț electric „Euro Special”, ceva foarte asemănător cu tramvaiul pe care l-am avut în copilărie, acum cincizeci de ani.

Ei bine, pentru ca nu am găsit nici un premiu care să mă încânte, în lista concursului, am sunat la telefon, la magazin. acolo mi-a răspuns o duduie amabilă. Am întrebat-o : „În legătură cu concursul de la Blogatu.ro, vă rog să mă lămuriți.  Dacă eu câștig un premiu din cele cu care este dotat concursul și eu îmi doresc altceva, pot schimba jucăria respectivă cu alta și să dau, dacă este nevoie diferența?” Cu un ton politicos mi-a spus că regretă, dar nu se poate. Totuși eu nu înțeleg de ce?

Totuşi am intrat pe site şi m-am gândit că aş putea fi de folos cu câteva opinii critice–pentru că opinii laudative exprimă toţi cei ce vor să câştige;  mie nu îmi surâde nici o jucărie scoasă la „mezat”– în legătură cu site-ul.

1.Speed Boat Predator cu Radiocomanda: 

  • nu este prezentată autonomia bărcii la o încărcare completă
  • „Necesita 8 baterii tip AA pentru telecomanda” dar puțin mai departe „Alimentare telecomanda:  1 baterie tip 9V (inclus)”

Aş fi dorit să cumpăr această ambarcațiune dar nu are nici măcar un filmuleț de prezentare, imaginea din pupa nu există, pentru că şi forma dintre corpurile catamaranului indică anumite lucruri.

2.În schimb la Elicopter Syma S800G este specificat „timp de zbor: aproximativ 6-8 minute” şi la celelalte aparate de zbor, la fel.

La aparatele de zbor şi la ambarcațiuni trebuie specificat şi acest lucru pentru că balta sau câmpul de zbor sun mai departe de casă. Daca dorești să stai mai mult cu ele să te joci cauți metode alternative, eventual încă un acumulator sau cine știe ce mai născocește mintea omenească.

Am mai văzut aici şi  tancuri. Eu te sfătuiesc :apasă aici pentru a cumpără tancuri cu telecomanda. Nu este un moft, dar acestea mi s-au părut foarte interesante. Eu plec în căutarea altui catamaran pe alte meleaguri virtuale.

2 thoughts on “Jucarii de la „BigBoysToys”

Lasă un răspuns

