Crama Recas


Cramele Recas La Putere Cabernet Sauvignon 2011

 Crama Recas este a inceput sa fie renumita in ziua de astazi si datorita acestui lucru am baut si eu pentru prima data in viata vin de la ei. Am baut mai exact un Merlot demisec si mi-a placut la nebunie, mai ales ca eu sunt adeptul vinurilor rosii demiseci sau seci.

Ei bine, a doua zi am inceput sa caut detalii despre acesti producatori, fiindca era cred ca a doua oara cand am auzit de ei. Am ramas foarte uimit sa vad ca exista chiar si o firma ce are un site de tip magazin online si distribuie vinurile de la crama recas – Evino.

Am stat ceva timp pe site-ul lor studiind cum sunt pastrate vinurile pe care acestia le distribuie si mai ales m-am uitat peste preturile – in general – ale producatorului Recas. Sunt preturi foarte ok, mai ales ca si calitatea este una pe masura si se merita a cheltui banii pe vinurile de la ei.

Urmand sa vina ziua mea in cateva zile de cand m-am uitat pe website-ul acela m-am decis sa comand si niste sticle de vin de la ei, mai exact Pinot Noir, Cabernet Saugvinion, Merlot si Chardonnay.

Cum spuneam, beau rar vin, dar m-am gandit ca la ziua mea sa fie prezente si niste vinuri de la crama Recas.

Va recomand vinuri rosii evino de la  crama recas evino

Lasă un răspuns

