Bilete de avion si companii aeriene


Cu ceva timp în urmă am avut ocazia sa constat ca toate companiile turistice, de la noi din oraș,  care procura bilete de avion pentru diferite rute folosesc niște tarife de-a dreptul neobrăzate. Un bilet București – Roma pe care eu l-am cumpărat de pe internet cu 95 € cu toate taxele incluse plus bagaj mic de mana, la ei costa 160 €, fără bagaje . E drept ca era vorba de o companie low cost.

Am mai cautat şi alte bilete pe alte site-uri specializate, si am gasit companii mai pretențioase, care au prețuri mult mai scăzute, decât cele cerute aici, local.

Eu folosesc călătoria cu avionul doar în scop de placere, dar țin seama de raportul dintre confort și preț. Un factor important este găsirea de oportunități, astfel încât să existe un raport optim între calitate şi preţ

La ora actuală exista multe companii aeriene bileteavion.ro şi se pot cumpăra bilete low cost bileteavion.ro, de unde se poate alege.

Lasă un răspuns

