Best Jobs cu locuri de munca


Povestea unui prieten:  De când am terminat facultatea nu am reusit sa imi gasesc nici un loc de munca. Pe piata este foarte multa oferta pentru cei care vor sa mearga la o munca grea de teren, insa eu vreau ceva mult mai lejer. Nu cred ca daca am terminat o facultate si cunosc trei limbi straine merita sa imi bat joc de mine si sa merg la munca de jos. 
 
Nu imi este rusine nici de munca grea, insa am invatat o viata intreaga carte ca sa nu se intample acest lucru. Am gasit acum un site foarte interesant unde am cautat oferte de munca in strainatate 2014. Am gasit niste oferte de munca foarte avantajoase. Patronii străini cauta calitate si oameni care sa poata face o munca foarte buna in domeniul lor. Mi-am depus si eu un CV iar acum astept raspunsul. 
 
Sper sa fie unul pozitiv. Iti recomand si tie sa incerci ofertele de munca de la bestjobs. Doar aici ai posibilitatea sa gasesti de munca usor si repede. Nu te culca pe o ureche si cauta un loc de munca altfel risti sa nu ai bani in buzunar.
Français : Billet de Banque de 100 lei (1966?).
Français : Billet de Banque de 100 lei (1966?). (Photo credit: Wikipedia)
People in the Bus for Public Transportation
People in the Bus for Public Transportation (Photo credit: epSos.de)
Woman in a rowing boat
Woman in a rowing boat (Photo credit: National Media Museum)
Particip la campaniile Blog awards
Particip la campaniile Blog awards

 

Lasă un răspuns

