Bmarinescu41's Blog

Am preluat integral articolul de pe blogul „răpitului” din Irak,Ovidiu Eduard Ohanesian.Am modificat puţin titlul şi am adăugat o poză reprezentativă,lucru pentru care cer scuze domniei sale.

EL PRESIDENTE PSD LA/ÎN MÂNA LUI EL PRESIDENTE Bahus Traianus !!!
EL PRESIDENTE P.S.D. LA / ÎN MÂNA LUI EL DITTATORES BAHUS BĂSES !!!

Domnule Președinte Victor Ponta,

Cu respectul și loialitatea pe care vi le port încă, având în vedere că de o vreme nu-mi mai răspundeți la telefon și mă evitați la întrunirile de partid, vă transmit prin această scrisoare deschisă câteva constatări împărtășite de mai mulți camarazi de partid, pe care vă rog să le receptați și interpretați constructiv, acum când vă aflați pe culmile puterii și gloriei politice :

Constituția României și Codul Electoral au ajuns pe mâna unor repetenți și a unor juriști fabricați la fără frecvență sau de la distanță în facultăți obscure de drept.

Reforma administrativ-teritorială a țării a ajuns pe mâna unui căpitan de…

Vezi articol original 491 de cuvinte mai mult

3 thoughts on “

Lasă un răspuns

