Silver zone te aşteaptă


A început nebunia cadourilor de primăvară. De crăciun erau cadouri pentru toată lumea. Acum ele sunt destinate doamnelor şi domnișoarelor. În ajutorul nostru, al bărbaților, vine SilverZone.ro  cu o gamă largă de bijuterii din argint  sau bijuterii  placate cu aur .

De ce să alegi de aici un cadou? Simplu, sunt extraordinar de frumoase şi au prețuri rezonabile Iată şi câteva exemple care mi-au plăcut enorm pentru finețea lucrăturii și frumusețea ei.

Această prezentare necesită JavaScript.

Am vorbit despre aceste bijuterii pentru că eu le-am ales pentru cele dragi mie.  Avantajul pe care l-am avut aici a fost că am putut să cumpăr  și dacă nu am avut toți banii! Cum? Simplu! Cu card avantaj, în trei rate fără dobândă. Știut că sunt și alte lanțuri de magazine care oferă astfel de facilitați pentru produse de larg consum, dar pentru bijuterii, deci obiecte de lux nu am știut până acum. Faptul că se poate cumpăra în rate este îmbucurător pentru că și oameni care iubesc frumosul dar care nu au avut inspirația sau posibilitatea de a economisi pentru aceste zile să poată  cumpăra și a se bucura alături de ființele dragi de strălucirea acestor bijuterii.

Alt avantaj este că la comenzile de peste 150 de lei livrarea este gratuita, de asemenea magazinul mai pune la dispoziție un sistem de reduceri,ca de exemplu la comenzi de peste 200 de lei, aveți o reducere de 5%,iar la comenzi de peste 400 de lei, aveți o reducere de 10%. Să nu vă gândiți la faptul că aceste reduceri dăunează calității aceasta este certificată de ANPC , aşa cum se vede în descrierea fiecărui obiect :  „Compozitie: argint 925, marcat la ANPC”.

3 thoughts on “Silver zone te aşteaptă

Lasă un răspuns

