Ultima strigare la OnlineBijoux! Vine Valentine’s Day!


 Așa cum vă promiteam în articolul anterior, am să vă spun ce am ales pentru fiica mea, drept cadou pentru 1 martie.  Aveţi grijă nu e bine să riscaţi sa nu ajungă la timp cadourile de Sf Valentin când aveţi  posibiltatea sa comanzi cadouri prin intermediul magazinului OnlineBijoux. De ce să riscaţi să comandaţi ceva care sa nu vă  placa? Garnta 100% reuşită, dacă comanzi de pe OnlineBijoux, magazin care pune accent pe calitate si relatia cu clientii. Am ales  bijuterii  din argint rodiat. Este vorba de un „ set placat cu rodiu compus din lant, pandantiv cu perlă de apă și pietre cubic zirconia albe” ,  „inel placat cu rodiu cu pietre zirconia albe și o perlă de apă” și un „lanț de argint de damă”. Eu am ales şi am comandat ca să fiu sigur de faptul că nu se epuizează stocul şi îmi ajung la vreme. De ce argint? pentru că ştiu cât de mult iubește ea metalul acesta. Şi a fost şi un considerent practic, pe care vi-l expun mai jos.

Bijuteriile din argint, placate cu rhodium, sunt rezistente la zgâriere, abraziune și coroziune.  Argintul are tendința de a se mătui destul de repede; contactul cu pielea, cu parfumurile și cosmeticele, pe care le folosim, poate de asemeni sa-i modifice culoarea și aspectul.  Din aceasta cauza bijuteriile și obiectele din argint trebuiesc frecvent curățate și lustruite.  Dar pentru că rhodium—ul are o rezistenta mult mai ridicată la contactul cu acizi și alte chimicale, acest lucru nu mai este necesar la bijuterii din argint placate cu rhodium. În plus, prin placarea cu rhodium bijuteriile de argint primesc un aspect lucios și nobil, de aur alb.

Aş fi putut alege şi bijuterii placate cu aur.  Frumoase, distinse și acestea, dar eu am ţinut seama de preferințele fiicei mele. Parcurgând cea mai mare parte a site-ului an văzut că este un magazin online de bijuterii cu produse la îndemâna oricui și de o diversitate foarte mare. Am fost pus în dificultate de varietatea mare a bijuteriilor prezentate şi alegerea am făcut-o cu greu. Trebuie timp pentru a te hotărâ.

La acest magazin este posibilitatea de a cumpăra în rate. „Acum poţi cumpăra orice produs in 3 Rate, fără dobânda!” , iar dacă plătești cu card online, ai şi transport gratuit.

Plata prin card

                 Bonus

   Sunt o groază de avantaje pe care le oferă acest magazin care doar vă invită să îi treceți pragul. Fiţi siguri că dacă faceți acest lucru nu plecați cu mâna goală

Powered by Seomonitor  https://i2.wp.com/seomonitor.bunt.ro/public/images/logo.png

2 gânduri despre „Ultima strigare la OnlineBijoux! Vine Valentine’s Day!

Lasă un răspuns

