Și despre și alte chestii din pentru imprimante!


 logo CISSsNivelul de tehnologie a înainta foarte mult așa că aproape fiecare calculator are și o imprimantă alături de el. eu spre exemplu am o imprimantă multifuncționala MP 270.  A ajuns ca un set de cartușe pentru ea sa coste la fel dacă as lua una noua cu cartușe noi în ea. Este un paradox pe care nu mi-l pot explica. Ca toată lumea am apelat la sisteme de refill Reumplere mai pe românește a cartușelor. Dar și aceste cartuse imprimanta  pentru imprimantă, nu poți să le umpli de prea multe ori. La un moment dat se defectează. O variantă și  toner xerox pentru că obții mai multe copii cu un astfel de sisteme. Pentru un om ce folsește imprimanta acasă este un sistem, foarte scump.  Aşa că au apărut sisteme CISS pentru o folosire cât mai îndelungată a oricărui sistem de imprimare.

La acest magazin se găsește o gamă largă de cartușe, tonere xerox originale de cea mai bună calitate dar și sisteme refill pentru cartușe, sisteme CISS…şi ce este mai important, pentru toate buzunarele, dar lucruri de calitate. O calitate deosebita! Regret nespus că am cumpărat de la alt magazin sistemul CISS pentru imprimanta mea. Dacă aflam mai din timp de acest magazin sigur făceam o economie considerabilă. Vad ca sunt la fel dar costă mult mai puțin.

 Aveți imprimante? Veniți de luați de aici, de la Cartușeria.ro ce vă trebuie.!

  O soluție ar fi și terminale motorola, deci folosirea de   terminale motorola !

Lasă un răspuns

