Romtelecom


După ce m-am intoxicat cu reclama de 59 lei pe lună am cautat să mă informez mai bine pe site. În prezent beneficiez de abonamentul:

  • Televiziune Dolce iMaxim: până la 128 canale TV*, 6 luni gratuite pentru pachetul HD cu până la 8 canale HD incluse;

  • Internet Clicknet Power: viteză download până la 100 Mbps, router Wi-Fi inclus;

  • Telefonie Voce Oriunde 4000+: 400 minute către rețele naționale (fixe şi mobile) şi internaționale  din UE (fix), SUA şi Canada (fix şi mobil), 4000 minute către rețele fixe naționale şi Cosmote, telefon fără fir inclus.

Pachetul îl găsiți la adresa Romtelecom Pachet de iarnă

În realitate nu am parte de pachetul, care mie mi s-ar fi părut normal. Am doar 90 de canale, din care nu urmăresc nici jumătate, pachetul în limba maghiară fiindu-mi inutil, ca și canalele pentru adulți, ți multe alte canale. Pentru canalele HD trebuia alt receiver, care costa o groază, dar sunt sigur că și abonamentul mai creștea.

Serviciul de internet este iar prezentat eronat, până la 100 Mbps. De ce spun asta? Pentru că dacă eu știam că urmează să beneficiez de alte condiții decât cele prezentate în reclamă renunțam la a mai încheia contract cu Romtelecom. Găseam altă firmă care putea să se încadreze în dorințe mea

Nici pachetul de 59 de lei care mereu îl cântă la TV nu este ce pare a fi. Abonamentul este de 76 canale de bază, telefonie voce 0 minute, adică nu ai incluse minute în abonament,

  • HBO GO este serviciul video-on-demand prin internet oferit de HBO. Ai acces instant la filmele și serialele HBO preferate. Trebuie plătit suplimentar

  • Clicknet Power este abonamentul de top din oferta de internet broadband.

  • Dolce Variat este cel mai accesibil pachet principal din oferta de televiziune digitală prin satelit.

  • Viteză download: până la 100 Mbps; dar asta este în realitate 20 mbps, în cel mai bun caz pentru ca tehnologia ADSL, folosită de Romtelecom, nu permite mai mult.

  • Router Wi-Fi gratuit;

Pentru recepționarea programelor de televiziune trebuie să iei în chirie sau să cumperi la prețurile ce le vedeți mai jos

  • Standard – chirie lunară   6,37 RON 7,92 RON
  • HD – chirie lunară   9,10 RON 11,28 RON
  • HD Interactiv – chirie lunară   16,84 RON 20,88 RON
  • Standard – plată integrală     179,82 RON 222,95 RON
  • HD – plata integrală     289,88 RON 359,45 RON
  • HD Interactiv – plata integrală     546,73 RON 677,95 RON

Acestea toate duc la un preș final de

Preț final: fără TVA: 71,44 RON cu TVA: 88,59 RON. unde mai este 59 de lei?

Va rog să aveți grijă când cumpărați servicii de acest fel cum faceți să evitați Romtelecom și Digi TV. Cu alții n-am avut contact. Marea păcăleală este mană cerească pentru astfel de companii. De-abia aștept să expire perioada contractuală și să schimb furnizorul de servicii. De fapt pentru televiziune și internet am găsit o firmă care vrea să implementeze aceste servicii direct prin antena de satelit. Pt telefon sunt destule mobile.

FUGIȚI DE ROMTELECOM ȘI DIGI.

EU PLĂTESC DOAR UN VIS PENTRU CA SUNT CONDIȚII DE CALITATE SUB ORICE NIVEL. CÂND VAD OFERTA CU 100mBPS ȘI EU BENEFICIEZ DE 10….!!!!

Curat murdar coane !

4 thoughts on “Romtelecom

  1. Nene şi io-s pe Romtelecom,firma pentru are am lucat mai bine de 10 ani.
    Reclama aia-i de căcat! Cît să te prindă🙂 Io mi-am făcut direct abonament pentru 92 de canale. Le am pe toate. Da-s pe IPTv.🙂 Internetu’ chiar că-mi merge brici! Unele canale TV se dulblează (cu HD-uri), da’ merg toate. Numa’ că plătesc 128 pe lună, nu 59. Telefon, internet şi TV cu 2 receptoare.
    Trebe să mergi la ghişeu ca să te interesezi şi să nu-i crezi pe ăia care-ţi bat la uşă. Altfel o muşti😆 …
    Banzai!

    Apreciază

Lasă un răspuns

