FESTIVALUL FOLCLORIC-NATURA IN FOLCLORUL TRANSFRONTALIER-24-si 25 ian 2013-OLTENITA


Florea Nicoleta, mica privighetoare
Florea Nicoleta, mica privighetoare

La Oltenița a continuat pe 25 ianuarie  activitățile culturale prilejuite de FESTIVALUL FOLCLORIC-NATURA ÎN FOLCLORUL TRANSFRONTALIER. Sărbătorirea zilei de 24 ianuarie, ziua Mici Uniri , a fost inclusă în cadrul acestui festival, cu o nota distinctă.

Sala plină de spectatori, a fost învăluită  de emoția părinților și rudelor celor ce au intrat pe scenă.

Un lucru nu mi-a plăcut, de vină fiind operatorul venit special pentru a filma festivalul. A pus un reflector undeva la baza scenei, care de multe ori crea imagini  grotești, cu figuri parcă desprinse din filme de groază. O regulă de bază, de care  un operator trebuie să țină seama în astfel de situații este că lumina artificială trebuie să vină din față, la nivelul subiectului,  din lateral, sau de sus. Lumina de jos poate fi folosită pentru imagini artistice nu de film documentar.

Un lucru ce m-a bucurat este faptul că nu am mai găsit fete fumând la ușa afara sau cupluri de tineri în toaleta bărbaților, așa cum am observat pe 24 ianuarie. În această privință am văzut o schimbare radicală. Va invit să priviți imagini obținute cu o cameră neprofesională, dar cu respect pentru copii, și organizatorii români și bulgari. Nu amintesc decât numele ce le cunosc și îmi cer scuze pentru cei ce nu am avut onoarea de ai cunoște. Domnul Done Șerbănescu, Partea bulgară pe care nu i-am cunoscut și Clubul Elevilor Oltenița

Lasă un răspuns

