Car rental Bucharest


 Saptamana viitoare urmeaza sa ma duc la aeroport sa iau o ruda apropiata ce vine tocmai din Belgia, intrucat m-am gandit sa caut pe internet firme ce inchiriaza masini pe teritoriul Bucurestiului, fiindca eu momentan am ramas fara si vreau sa facem niste plimbari zilele in care aceasta persoana ramane la mine.

Chiar ieri am inceput cautarile si am gasit o firma super interesanta si care la prima vedere iti da un sentiment de seriozitate si siguranta. Este vorba de FMNRENT, o firma de care pana in momentul de fata n-am auzit, dar care mi-a lasat o prima impresie foarte buna.

Am gasit numarul lor pe website-ul firmei si am sunat pentru a face un fel de rezervare, pentru a-mi alege masina care doresc sa o conduc si evident pe ce perioada sa facem contractul.

La prima vedere mi s-au parut foarte ok preturile, mai ales ca masinile lor sunt intr-o stare impecabila si toate micile defectiuni sunt stipulate la deschiderea contractului. Mi-a facut placere sa discut cu cei de la firma aceasta, fiindca mi s-au parut foarte seriosi si se fac foarte repede placuti in fata clientilor. Stiu sa vorbeasca astfel incat sa te simti bine la ei.

         De aceea va recomand să vizitaţi rent a car romania fmnrent

 

Lasă un răspuns

