A murit Sergiu Nicolaescu! Dumnezeu să-l ierte. Și poate și oamenii!


Sergiu Nicolaescu a fost actorul și regizorul adolescenței și tinereții mele. Am vibrat la oricare film al său pe care l-am vizionat, fie că era un film istoric, fie că era unul polițist, fie…

După cum vedeți site-ul meu se numește „Ziarul lui Ipu”! Filmul „Moartea lui Ipu” a fost regizat de Sergiu Nicolaescu. În felul acesta înțelegeți cum am privit opera sa cinematografică.

Despre opera umană și parlamentară a lui Sergiu Nicolaescu, începând cu decembrie 1989, pot spune că o privesc cu un gust amar. În zilele fierbinți din Decembrie 1989 atât Sergiu Nicolaescu cât și Ion Caramitru au acționat în acele zile ca niște comandanți de oști sau alt gen de comandați pe care i-au  interpretat în filme! Gesturile lor de atunci au dat o notă de teatralism întâmplări… restul aici

Lasă un răspuns

