Cu BlogAwards.ro și Allview în noul an


Ce sa mai lungim vorba! Am tot scris că mi-aș dori să câștig la concursurile lui Blogatu ba aia, aba aia, dar nu prea m-a agreat zeița Fortuna. De fapt a fost de vină și inconsecvența mea de a scrie pe blog, ținând de dispoziția mea, ceva mai anormală  De fapt mint. La începutul colaborării mele cu Blogatu am primit ca premiu un Stik și nu mai știu ce altceva. Apoi când m-am lăsat pe tânjală …

De aceea sunt convins că dacă vrei să câștigi ceva cu BlogAwards.ro trebuie  să fii perseverent, să muncești mult.

Aam scris mai demult despre  un telefon Allview , Steel.  Până la urmă am pus ban peste ban si am cumpărat alt telefon Allview P2 AllDro . Nu știu de ce dar mi-a căzut cu tronc această marcă. Poate și pentru că este una românească

Și totuși insist la Blog Awards  pentru că poate voi reuși acum să câștig. Ce? Allview Speed City. O tableta de 7 inci, foarte dotata si accesibila. Disponibila la pretul de numai 499 lei, Speed City are un procesor Dual Core Cortex A9 tactat la 1,5 GHz, 8 GB de memorie interna, 1 GB de memorie RAM DDR3, o grosime de numai 9,7 mm si ruleaza sistemul de operare Android 4.1 Jelly Bean. Greutatea tabletei este de numai 327 grame.

Să mă ajute  Fortuna. Dar și pe voi vă invit la participare. Fiți harnici, că cine muncește are tot ce vrea. Fiți alături de cei ce vă aduc premii (,BlogAwards.ro ) și de cea mai tare marcă de pe piața românească în domeniu. :Allview

3 gânduri despre „Cu BlogAwards.ro și Allview în noul an

Lasă un răspuns

