Filmatul în Olteniţa este grav daunător vieţii!


Această prezentare necesită JavaScript.

Astăzi având drum în zona de pe bd. 1 Decembrie din Olteniţa, între bd Marasesti şi şoseaua Călăraşi, am fost surprins de starea mizerabila a cartierului. De fapt este vorba de partea dinspre calea ferată. Se poate vedea aici. Înaintând prin zonă am văzut şi poziționarea  periculoasa a depozitului din film  ca şi aici. Din păcate pentru mine, o țigancă mută,  i-a atras atenția patronului acestui „așezământ”. Am spus patron pentru că ulterior mi-a reproşat că aş fi filmat la el în curte, lucru total neadevărat.  Cu o furioasă graba, acesta vine și ma ajunge din urmă amenințându-mă cu moartea. A venit  într-o dubiţă cu număr de Cl xx MAI, cu viteză nebunească pe aleile dintre blocuri, rotund la faţă, în jur de 40-50 de ani.

Întrebarea mea este: „Avea ceva de ascuns acest domn?” Sigur că da, pentru că altfel nu vroia să păstreze secretul său. Aşa gândesc eu!

Dacă îşi vedea de treabă nu îi acordam nici o atenţie. Asta este când te iei după oricine. Iată cum o documentare referitoare la starea de curăţenie a oraşului s-a transformat în altceva. Ce-i drept că depozitul nu are nici cine ştie ce vînzare.

Alt aspect care mi-a sărit în ochii sunt acele case ale unor cetăţeni rommi, vile, făcu-te pe marginea acelei şosele de centură căci aşa este bulevardul 1 Decembrie.

Mi-aduc aminte ca atunci când se faceau transporturi agabaritice de la Bucureşti se înlăturau stâlpii de electricitate şi de câteva ori a fost dărâmată casa ce era acolo, atunci o casă mai sărăcăcioasă.

Oricum zona este în stăpânirea spoitorilor din zonă aşa cum vedeți calul din acest filmuleț, aici

3 gânduri despre „Filmatul în Olteniţa este grav daunător vieţii!

  1. CFR Cluj a rămas fără antrenor, după remiza de la Istanbul, cu Galatasaray, din Champions League, scor 1-1. Ioan Andone a spus că ar fi trebuit să plece după înfrângerea cu Viitorul și că nu va pleca la o altă echipă, până în luna decembrie.

    Apreciază

  2. Am citit articolul tau, frumos ar fi sa se sesizeze cineva si sa vada ce ascundea acea persoana. Pacat ca nimeni nu face nimic si ei fac ce ii taie capul. Si cum nimeni nu ii i-a la intrebari, se cred mari si tari .

    Apreciază

Lasă un răspuns

