Demisii in lant dupa privatizarea Oltchim


Romanasi din toate colturile u(r)niti-va!!!

Taraboiul cu privatizarea Oltchimului trebuia sa fie urmat de niste demisii. Ponta spunea ca ministrul Chitoiu va raspunde cu functia. Chitoiu la randul sau, spunea pe unde aparea ca va raspunde cu functia daca lucrurile vor iesi prost la Oltchim.

Noi am vazut ca lucrurile au iesit jalnic la Oltchim.

Asa ca a inceput lantul demisiilor asteptate. Si daca Ponta spunea acum cateva zile ca ministrul raspunde cu functia, ministrul a dat o „pasa” in adancime ierarhica si l-a pus pe faras pe DJ Remus Vulpescu. Si ca sa para mai cu staif s-a zis ca Vulpescu si-a dat demisia. Si iata cum lantul demisiilor a ajuns sa aiba o singura za. Acarul Paun fu gasit si de aceasta data.

Zilele astea a fost si cazul Cepoi. Imi aduc aminte cum vorbeau de onoare usl-istii cand a fost in aceeasi situatie Ioan Botis de la PDL. Onoare care nu a…

Vezi articol original 14 cuvinte mai mult

Un gând despre „Demisii in lant dupa privatizarea Oltchim

  1. @ Buna dimineata Popica !
    Toti sunt niste hahalere !!!
    Nu mai am incredere DELOC in clasa politica romaneasca !
    Toti sunt la fel !
    Nu au in cap decat
    -” Interesul poarta fesul ” ;
    -„Scopul scuza mijloacele „;
    -” Mila imi e de tine dar de mine mi se rupe inima ” etc etc .
    Sa ma scuze cititorii tai dar, dupa mine, SA-I IA DRACU PE TOTI !!!
    M-am saturat, mi se face scarba de toate cate se intampla in TARA asta !
    Iar cand imi aduc aminte de ” afacera PIVNICERU & KOVESI, mi se face sila si-mi vine sa vomit !
    O duminica frumoasa !
    Cu prietenie,
    Aliosa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

