Speranţa moare ultima! Blog Awards.ro o ţine vie!


E posibil? Da! Dar cum eu nu prea am noroc, cred ca nici acum nu voi câștiga nimic. De fapt Ovidiu Călugăru mi-a dat un stick de 4 GB, atunci când am scris un articol în legătură cu blogul lui. Este singura răsplata materiala pe care am primit-o în doi ani de bloger-eala.  Un notebook  Asus Eee PC cu sistem de operare Windows 7! Cine nu îşi dorește? Condiţiile de concurs sunt cam dure, aşa ca scriu cu gândul şi speranţa unu la o mie! Dar cine nu îndrăzneşte nu câştigă! Poate de data asta abonându-mă la newsletter-ul BlogAwards.ro și scriind acest articol voi câștiga un netbook sau stick-uri de memorie!

 

Lasă un răspuns

