Rugăminte fierbinte, liderilor USL


Conform comunicatului  BEC sunt înregistraţi în listele electorale 17.984.621. 50% înseamnă 8 999 31o,5. Au votat ≈8.297.135. Au mai lipsit 695 115! Dacă nu era Orban al ungurilor, dacă erau mai mulţi oameni conştienţi şi dacă……

Eu cunosc unul dintre cei care nu au votat. Lucrează la spitalul din Olteniţa! Ştiţi ce mi-a spus omul?
Lucru incredibil!

„-La locale am votat cu USL. Acum nu m-am dus la vot pentru că şi ăștia sunt hoţi!

…?

Da, luna trecută mi-a dat la salariu iar acum am luat cu 90 de ron mai puţin!

De ce?

Primarul (PSD, n.a.) a cerut să fim penalizaţi cu nu ştiu cât pentru că spitalul a depăşit cu nu ştiu cât cheltuielile şi nu mai are bani primăria să plătească utilităţile şi alte datorii. Dacă ne-a luat Băsescu din salarii ăştia ne dau pe o parte şi ne iau imediat înapoi.”

După nici o lună primarul a demoralizat 260 de oameni. Dacă numai unul, dar sunt sigur că au fost mai mulţi, a renunţat la dreptul a vota, iată de unde se puteau aduna şi cele 695 115 voturi necesare. Şi câţi ca el nu sunt dezamăgiţi de noua administraţie locală!!!!

Cu toate acestea, eu, unul din cei ≈ 7.400.508 votanţi cu DA, îi rog pe liderii USL să nu ne lase de izbelişte, din nou pe mâinile maleficei Javre Ordinare, Băsescu. Şi încă ceva! Căutaţi să evitaţi un război civil pe care acoliţii lui Băsescu, sub conducerea lui, îl pregătesc.

9 gânduri despre „Rugăminte fierbinte, liderilor USL

Lasă un răspuns

