Hai la vot


Români, mâine să îl demitem pe Băsescu!

Hai ca se poate!

mergi la vot si arata-le ca tu contezi

La referendumul din 29 iulie nu trebuie sa alegi intre Basescu Traian si alt politician.

La referendumul din 29 iulie votam daca il mai vrem sau nu pe Basescu la presedintie.

Basescu si PDL au cerut  simpatizantilor sa nu participe la referendumul din 29 iulie pentru ca urmaresc sa nu se intruneasca cvorumul de jumatate plus unu.

Dreptul de vot este un drept fundamental al omului

Dreptul de vot

ARTICOLUL 36
(1) Cetăţenii au drept de vot de la vârsta de 18 ani, împliniţi până în ziua alegerilor inclusiv.

(2) Nu au drept de vot debilii sau alienaţii mintal, puşi sub interdicţie, şi nici persoanele condamnate, prin hotărâre judecătorească definitivă, la pierderea drepturilor electorale.

Boicotul PDL reprezinta un atac la adresa democraţiei, instigare si impiedicare la exercitarea unui drept constituţional.

Referendumul NU este lovitura de stat.

Consultarea populara  se face cu aprobarea Curtii Constitutionale.

Democratia nu sta într-un singur om…

Vezi articol original 237 de cuvinte mai mult

4 gânduri despre „Hai la vot

  1. Comentariul anterior nu-l văzusem. Astăzi am intrat mai puţin pe blog. Văd că Băsescu v-a inoculat bine serul veninos şi nu acceptaţi că PDL a făcut mai mult rău, sub comanda tătucului chiar decât comuniştii în aproape 50 de ani.

    Apreciază

  2. Hahaha =) eu am zis ca stau acasa si ca USL sunt niste nenorociti
    si nu mi-ai aprobat comentariu

    Atunci ciocu mic cu democratia

    –Cu drag, Felicia

    Apreciază

  3. EU CONTEZ??
    PAi si eu cand am votat PARLAMENT UNICAMERAL de ce nu am contat pentru USL?
    USL a zis ca nu ii intereseaza ce am votat eu..ATUNCI CUM INDRAZNESC sa ma mai cheme pe mine la referendum?
    Sa puna in aplicare VOTUL meu si dupaia discutam

    PAna atunci STAU ACASA.
    –Cu drag, Felicia

    Apreciază

Lasă un răspuns

