Blogatu şi Allview


 

Cu ceva vreme în urmă scriam articole publicitare pentru un site de la care nu mi-am încasat banii nici azi. Dorind să facă bani din această pasiune a mea, bloger-eala, am întrebat un prieten online ce îmi recomandă. Acesta m-a îndrumat către Marius Călugăru şi blogul său Blogatu.  Ce-i drept că de când am început să scriu pentru acest blog am câştigat doar un stik.  Însă aici este vorba că articolele trec prin filtrul unui juriu, fiind alese cele care sunt apreciate, în primul rând de advertiser. În rest nu am mai câştigat nimic, dar insist. Insist şi nu arunc cu vorbe grele aşa cum a făcut „moromete” în cadrul concursului pe care nu l-a câştigat. Este vorba despre Campania pentru bloggeri: Castigă o tableta cu Cashcow.ro . Şi acum când scriu acest articol pentru această Campanie pentru bloggeri: Castiga o tableta Allview AllDro 2 Speed HD!, sper să câştig tableta pusă în joc pentru că aş avea neapărată nevoie de ea însă nu îmi permit s-o cumpăr.

Nu numai concursurile sun interesante la Bogatu. Pe acest site sunt interesante şi recenziile făcute unor produse, dar şi articole de angajare politică. Este un site complet, în opinia mea. În titlul blogului se spune: „Un blog împotriva prostiei” dar şi „Dacă n-ar fi proşti n-ar fi deştepţi”, ultimul enunţ fiind cel care este valabil şi în caracterizarea societăţii româneşti de astăzi. Eu aş adăuga următorul slogan „Leac împotriva prostiei. Un blog pe care îl citeşti totdeauna cu plăcere”.

Dar scopul meu este de a candida pentru câştigarea unei tablete Allview AllDro 2 Speed HD. De ce? În primul rând că nu am şi îmi este absolut necesară.   În al doilea rând am văzut la prietenii mei produse marca Allview  şi am fost încântat, mai ales de raportul calitate preţ.

Un singur exemplu pe care vreau să îl dau este telefonul Allview S4 STEEL  despre care am scris articolul  Allview S4 Steel- Telefonul de oţel, pentru mâini delicate!”. Am văzut acest telefon când i-a căzut unui prieten de la etajul patru. A coborât, l-a luat şi îl foloseşte şi acum. Şi telefonul costă numai 249 de lei, cu dual SIM şi cameră de 3,2 MP.  Îmi doresc produse Allview pentru că m-am convins de competitivitatea lor şi nu văd de ce să ocolesc astfel de produse.

Voi câştiga de acestă dată?

One thought on “Blogatu şi Allview

Lasă un răspuns

