Imprimante Laser : Avantaje si Dezavantaje


De aproximativ trei ani am cumpărat o imprimantă cu inkjet. Este un Canon. Încă de la început am fost dezamăgit de ea. În primul rând calitatea slabă a paginilor color m-a nemulţumit dar şi calitatea fotografiilor. Am cumpărat-o atunci pentru că atunci erau imprimante imprimante laser  care prin preţ îmi depăşeau posibilităţile materiale.  Când aveam nevoie de o imagine mai bună fugeam la un prieten care avea imprimantă laser la firma să şi printam acolo.

În ultimul timp am văzut multe imprimante laser la preţuri chiar sub 500 lei. Nu mi-am cumpărat încă, dar am în proiect acest lucru. Mă tentează la acestea şi faptul că lucrează foarte silenţios, nu ca cea pe care o am şi pe care n-o pot folosi după ora zece seara, ca să nu deranjez vecinii.

Despre calitatea tipăriri nu mai vorbesc, fiind convins de imprimanta prietenului meu care foloseşte toner Samsung  şi unde am obţinut imagini de calitate. Acesta decurge din procesul de imprimare electro-fotografic ce folosește toner ca și consumabil, generând printuri de calitate superioara De ceva timp prietenul meu foloseşte tonere de la Toner Europe  mult mai ieftine şi mai performante, aşa cum am descris într-un articol anterior pe care îl puteţi citi aici.

Viteza sporită de imprimare este un avantaj pentru cei care au nevoie de a tipări mai multe documente.

Urmează să mă orientez în cumpărarea imprimantei şi după preţul tonerelor folosite, având de ales între toner Canon,  toner HP,  toner Samsung, etc.

Totuşi o astfel de imprimantă este costisitoare, în ceea ce priveşte costurile cu mentenanța şi cu consumabilele. Este recomandată celor care au un volum mare de imprimare. Calitatea imprimării, a acestor imprimante, este un atu care poate bate toate celelalte dezavantaje. Doar este o vorbă: „Obrazul subţire cu cheltuială se ţine”.

Aşa că nici preţul puţin mai mărişor, nici dimensiunile acestora, nici costurile cu consumabilele, nu trebuie să vă facă să renunţaţi la o astfel de imprimantă, dacă doriţi imprimări de calitate.

2 gânduri despre „Imprimante Laser : Avantaje si Dezavantaje

Lasă un răspuns

