Dictatura justitiei

USL-ul nu doarme ci, la la fel ca șI vechea securitate , prin orice metode încearcă intimidarea.
Astăzi, de fapt acum vreo 20 minute m-am trezit cu un telefon ciudat.
O voce de bărbat, este vorba de telefonul fix , m-a întrebat dacă am dat un anunț în ” Raid. ”, ziar unde îmi apare numărul de telefon. Cum am o casă de vânzare m-a dus gândul la ea cu toate că n-am dat niciodată niciun anunț în niciun ziar.
L-am întrebat despre ce număr de telefon este vorba sperând că este o greșeală a sa dar, atunci când mi l-a spus, am realizat că nu era o încurcătură de acest gen.
”Domnule, am să caut un ziar Raid și am să văd personal ce este cu această poveste. ”
” Doamnă, scrie că sunteți o tânără care vreți să vă oferiți serviciile la domiciliu.”
Mi-a zis individual respectiv insistând…

Vezi articol original 121 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „

  1. Popică,las-o mai moale cu USL-intimidare-securitate.Am fost la Carmen pe blog şi am comentat pe larg evenimentul.O tentativă de jignire,de denigrare,Carmen a legat-o repede de USL şi de intimidare!!!E foarte subţire!Intimidarea nu se face cu o invitaţie la bordel,se face cu ameninţări directe!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

