Groază electorală!!!!!!


După ce astăzi de dimineaţă am fost întrebat, de cineva- persoană importantă, nu spun– ce voi face în cazul în care unul din candidaţii pe care i-am numit „loseri¹”, într-un articol anterior, am rămas stupefiat. Justiţia a devenit un fel de ciomag pentru cei ce îşi exprimă propriile idei? Dacă PSD nu poate controla astfel de elemente, chiar sunt dezamăgit de prestarea lor. Nu sunt şi nu voi fi un pupiîncurist, nici băsist, dar nici a altor posterioare şi nu regret că nu m-am înscris în nici un partid.

A propos:

¹loser

Substantiv

1. păgubaş

2. învins (într-o competiţie) etc.
Expresii:
you will be the loser by it  =  vei pierde la afacerea aceasta
to be a bad loser  =  a fi rău la pagubă
to be a bad loser  =  a suporta greu o înfrângere

Din http://www.dictionarenglezroman.ro/dictionar/loser

Un gând despre „Groază electorală!!!!!!

  1. Popică,termină prima frază că n-are nici un sens.
    „ce voi face în cazul în care unul din candidaţii pe care i-am numit “loseri¹”, într-un articol anterior, am rămas stupefiat.”În care unul din candidaţi … ce???
    Să fi iubit,
    Bogdan.

    Apreciază

Lasă un răspuns

