Bmarinescu41's Blog

Nu am uitat de SCRISOAREA DESCHISĂ pe care v-am promis-o!De fapt această SCRISOARE DESCHISĂ am scris-o în 2007 pentru premierul CĂLIN-POPESCU TĂRICEANU!Pentru că până a părăsit fotoliul de premier a rezolvat EXACT NIMIC din sesizările din scrisoare,am şters numele „domniei sale” şi am scris EMIL BOC!Rezultatul fiind acelaşi,l-am şters şi am scris EMIL BOC 2!Rezultatul fiind acelaşi,l-am şters şi am scris EMIL BOC 3,şi tot aşa până când EMIL BOC 4(5) a părăsit fotoliul de premier!Am şters numele „domniilor lor” şi am scris MIHAI RĂZVAN UNGUREANU!În afară de faptul că nici n-a avut intenţia de a rezolva vreun punct din scrisoare,bietul „om” nici n-a apucat să-nceapă ceva că a trebuit să părăsească fotoliul de premier.Am şters numele „domniei sale” şi am scris VICTOR-VIOREL PONTA!!!SCRISOAREA DESCHISĂ A RĂMAS INTACTĂ,NICI UNUL DIN CEI DE MAI SUS NEREUŞIND,SAU NEVRÂND,SĂ REZOLVE NICI MĂCAR UN PUNCT DIN SCRISOARE!!!Mai aştept câteva zile,poate,poate voi primi răspunsurile aşteptate…

Vezi articol original 1.623 de cuvinte mai mult

2 gânduri despre „

Lasă un răspuns

