Booking com şi erori electronice!


În august anul trecut am fost la Varna, la Hotel Acropolis din Varna.

A fost o săptămână de vis pentru cei cu venituri de pensionari. Ce am de reproşat nu este în legătură cu serviciile hotelului, ci sunt reproşuri adresate primăriei Varna. Cu toate că în opinia mea este un hotel de  cinci stele, indicatoarele sunt ascunse în frunzişul pomilor.  Trotuarele „desţelenite” din împrejurimi m-au dus cu gândul la Constanţa noastră. Cu toate acestea m-am simţit ca acasă în acest hotel unde liniştea era la ea acasă. Nu muzică enervantă, nu manele, nu disconfort auditiv.

Rezervarea am făcut-o prin Booking com. A fost bine. Anul acesta am fost victima unei surprize pe care cineva a vrut să mi-o facă. Am avut rezervare făcută la un hotel în Cipru.

Iată un mail primit pe 22 mai pentru că nu m-am prezentat la hotel.

–– Mesaj redirecţionat ––
De la: „noshow@booking.com”
Către: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Trimis: Marţi, 22 Mai 2012 9:26:04
Subiect: Rezervarea dvs. la Frangiorgio Hotel Apartments
BOOKING.COM online hotel reservations
Anulare
Stimate/Stimată xxxxxxxxxxxx,
Ne pare rău să auzim că nu aţi stat la Frangiorgio Hotel Apartments. (Aţi stat la hotel? Vă rugăm spuneţi-ne, cu scuzele noastre pentru inconvenient). Sperăm că sunteţi mulţumit de serviciile noastre; dacă credeţi că vă putem oferi o experienţă mai bună de rezervare în viitor, vă rugăm spuneţi-ne.
Cazare Frangiorgio Hotel Apartments
booking.com număr de rezervare 7………..5
Cod Pin 5..5
E-mailul dvs. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Prima rezervare făcută la luni, 16 ianuarie 12, la 11:29:04 [CET]
Ultima modificare marți, 22 mai 12, la 08:25:36 [CET]
Sumarul rezervării
Detaliile unităţii de cazare
Cazare Frangiorgio Hotel Apartments,
Adresa
9 Gregoriou Afxentiou
Larnaca, 6301   , 6301
Cipru
Telefon +35………………….. 44
Politicile de anulare
Preţul total al anulării € 259
Detaliile rezervării dvs.
Check-in luni, 21 mai 12
Check-out luni, 28 mai 12
If you want to make a new booking, please visit our website: http://www.booking.com
Serviciu clienţi
Booking.com online hotel reservations
Contactaţi-ne la ………………………………………………………………………….
Când sunteţi în străinătate sau din +44 20 3320 2609
Sperăm să fim alegerea dvs. pentru rezervări online şi în viitor
Nu știu cat de adevărată sau falsa a fost rezervarea făcută, dar la ora aceasta sun dator cu suma de bani de mai sus către hotelul care nu m-ar fi tentat. Nici ca preţ, nici ca şi condiţii de cazare!
Ce este curios la această rezervare este că nu am fost debitat pe nici un card bancar pe care îl am. Atunci cine a făcut rezervare? Fraudă, eroare, ce este? N-am plătit dar cândva sistemul informatic va scoate la iveală o datorie pe care n-am făcut-o! Atenţie la rezervări on line.
Turismul romanesc isi revine si are preturi pentru hoteluri in Poiana Brașov,  hotel Poiana Brașov,destul de accesibile ca si cel de cazare Moeciu,  cazare Moeciu

4 thoughts on “Booking com şi erori electronice!

  1. e foarte adevarat ca booking.com nu reda informatii reale asupra hotelurilor.vorbesc acum despre hotelurile din cipru . de exemplu la hotelurile maistrali, maistros si iris din protaras este inexact faptul ca se plateste accesul la internet si ca se vorbeste si romaneste la receptie. va spun toate astea ptr ca lucrez acolo si va pot spune cu exactitate

    Apreciază

Lasă un răspuns

