Domnule Ion Iliescu, mă bucur că îmi daţi dreptate.


09 dec 2011, 08:42 | Actualizat Vineri, 09 Decembrie 2011 12:14

Incredibil, dar adevărat: Ion Iliescu este nemulţumit de PSD! Preşedintele de onoare al partidului îi critică pe colegii săi pentru că pierd confruntările electorale. „Înainte câştigam singuri, acum ne gândim cum să câştigăm şi cu liberalii”, spune Iliescu.

Iliescu, nemulţumit de PSD: Înainte câştigam singuri, acum nu mai suntem capabili / FOTO: Grup RC

„Eu am avut răspundere politică majoră, am fost propulsat după lupta din decembrie, am participat la algerile din ’90, apoi din ’92, le-am pierdut pe cele din ’96 şi am revenit în forţă în anul 2000, deci din 4 campanii electorale am pierdut una. O confruntare în ’96, restul am câştigat. Din păcate, de atunci partidul nostru nu ştie să mai câştige. Acum am făcut o alinaţă cu PNL-ul şi e bine. Înainte câştigam singuri. Acum nu mai suntem capabili. Problema e cum să facem în alianţa cu liberalii să câştigăm”, spune Ion Iliescu.

Declaraţiile au fost făcute la o întâlnire cu social-democraţii din Sectorul 1 al Capitalei.

Din ceea ce se spune în  articolul de mai sus, domnule Ion Iliescu, tind să cred că,  am avut dreptate să trag semnalul de alarmă , pe care l-am tras, cu acel comentariu de pe blogul dumneavoastră: „Domnule Ion Iliescu, m-aţi dezamăgit!”. Calitatea oamenilor din PSD, a liderilor locali, a dus la scăderea încrederii electoratului în acest partidPăcat! Aceste constatări, venite din partea dumneavoastră, sper să însemne mai mult decât spusele meleTrezirea la realitate! Eu mă refeream la un caz concret şi apropiat de mine în spaţiuDumneavoastră faceţi constatări la nivel central.

2 thoughts on “Domnule Ion Iliescu, mă bucur că îmi daţi dreptate.

  1. Incredibil ???!!!
    D-l Preşedinte Ion Iliescu a spus tot timpul franc, a fost limpede tot timpul şi nu a spus niciodată altceva decât spune acum !
    Care-i mirarea, dară ?
    Abia acum descoperiţi câte unii ceea ce d-l Preşedinte spune ??

    Apreciază

Lasă un răspuns

