HAI SĂ-I ANUNŢĂM PE COPII şi PĂRINŢI …… !!!


Bmarinescu41's Blog

Nu am putut rezista îndemnului unui om de bine şi am postat mesajul lui pe care mi l-a transmis pe e-mail prin intermediul toateblogurile.ro/,la care sunt şi eu afiliat.Rog toţi bloggerii şi toţi cititorii acestui minunat blog să dăm curs îndemnului acestui mare iubitor de copii,Victor Cătălin, să dăm cu toţii un LIKE pe pagina lor de FACEBOOK şi să scriem şi câteva cuvinte frumoase despre copii,viitorul nostru luminos!

 

––––––––––––––––––––––––––-

Hai sa-i anuntam pe copii si parinti…

FROM:toateBlogurile 

TO:Marinescu Bogdan

Message flagged

Thursday, 10 November 2011, 20:09

Message Body

 

Salutare Marinescu Bogdan,

Dragii mei bloggeri, am mare nevoie de voi. Hai sa-i anuntam pe parinti ca au o jucarie noua pentru copiii lor!

Radio Romania Junior este un super radio online pentru copii si parinti.

Trebuie sa-l ajutam pe Junior sa adune Bytes buni in reteaua planetara. Faptele bune ale copiilor si parintilor ii…

Vezi articol original 119 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

