Drept la replică, Ţone Petre.


Stimate d-le Lavrinenco Teodor Mugurel – Popa Ţeapă, De obicei citesc ce scrieţi şi cum mă atacaţi pe blogul dumneavoastră cu multă condescendenţă şi amuzament, dar toate au o limită. Acum citind ce a-ţi scris în legătura cu vizita domnului Iliescu la Olteniţa cu prilejul lansării unei cărţi a domniei sale mă văd nevoit să fac câteva precizări: Imi asum în totalitate organizarea primirii domnului Iliescu , numai ca l-am rugat pe domnul primar Milescu să invite oameni de cultură din oraş, am rugat-o pe directoarea liceului Nicolae Bălcescu, Drăgan Cristina, să invite profesorii olteniţeni şi am invitat personal oameni din Olteniţa şi mulţi din PSD. După cum observaţi nu eu am făcut toate invitaţiile. Măsurile organizatorice au fost luate şi ca urmare a celor petrecute la Iaşi cu două luni înainte şi mai ales a postării pe facebook a celui care administreaza site-ul olteniteanul.ro un îndemn iresponsabil către olteniţenii, de a-l primi pe domnul Iliescu cu ouă, în caz că se întâmpla lucrul acesta, cine răspundea? Am fost nevoit să cer sprijin poliţiei şi jandarmeriei ca în cel mai discret mod cu putinţă să fie asigurată ordinea şi să nu existe manifestări reprobabile. Am colaborat foarte bine cu domnul primar în organizarea acestei lansări de carte la Olteniţa. Pentru dumneavoastră a fost doar un prilej să mă atacaţi la modul cel mai abject cu putinţă, nu a contat că şi domnul Iliescu în răspunsul pe care vi l-a dat, a menţionat că a purtat discuţii cu cetăţenii atât în faţa primăriei cât şi în cartierul gării. Dacă cu adevărat doreaţi, a-ţi avut ocazia unui dialog pe viu dar nu v-a interesat. În schimb invocaţi un articol din ziarul Atac, pe care de fapt nu l-aţi citit, afirmând că eu am fost condamnat pentru delapidare. Faceţi rost de articol şi citiţil (citiţi-l). Pănă atunci vă somez public să vă cereţi scuze, deoarece eu nu am fost condamnat pentru delapidare nici măcar o oră, nu o zi sau o lună. În cazul în care nu o faceţi, i-mi rezerv dreptul de a vă acţiona în instanţă pentru calomnie şi lezarea imaginii, chiar dacă procesul v-a dura 2-3 ani. Sunt multe pe care vi le pot reproşa (apropo, cine sunt psd-işti care au fost daţi afară), dar cred că este inutil fiind convins că sunteţi măcinat de ură, interese meschine şi influenţat de un prieten din cartier care după ce toată viaţa a fost un trepăduş de birou nu poate suporta cum un copil de lăcătuş naval (tatăl meu) a reuşit în viaţă doar prin propriile forţe. Poate vă interesaţi şi ce rezultate şi acţiuni a avut PSD sub conducerea mea. Până şi faptul că sunt un bun gospodar şi am permis filmarea proprietăţii private vă deranjează. Poate comparaţiile nu sunt pe placul vostru. Cred că nu ştiţi dar nu am nicio afacere cu Primăria Olteniţa sau cu orice unitate de stat din municipiul nostru în ultimii 20 de ani. În concluzie nu am nimic de ascuns şi sunt mândru de tot ce am realizat împreună cu familia mea. Ţone Petre

De data asta nu mă mai abțin şi îi răspund dlui Țone în articolul următor. numai două precizări. Eu nu l-am atacat pe domnul Țone Petre cu respect, nici cu bunăvoință. L-am atacat destul de dur.Nu cred ca domnia sa are atâta condescendență în ceea ce privește persoana mea. (À propos de condescendenţă)

E drept că abject este un alt cuvânt folosit de dl Ţone Petre cu „măiestrie” pentru sunetul deosebit ca şi acela de Ipochimen pentru domnul Cercel.

CONDESCENDÉNT, -Ă, condescendenți, -te, adj. Care are o atitudine plină de respect sau de bunăvoință față de cineva; respectuos, amabil. – Din fr. condescendant.

ABJÉCT, -Ă, abjecți, -te, adj. Care inspiră repulsie, dispreț; josnic, netrebnic, mizerabil. – Din fr. abject, lat. abjectus.
Sursa: DEX ’98 | Adăugată de ana_zecheru | Greșeală de tipar | Permalink

Aici aveţi textul original trimis, Drept la replica Ţone Petre

Buldozere, buldozere,ce-i cu ele?

3 thoughts on “Drept la replică, Ţone Petre.

Lasă un răspuns

