Adăugire la articolul „Domnule Ion Iliescu, m-aţi dezamăgit”!


O prietenă bună mi-a spus că am fost prea dur în articolul meu,„Domnule Ion Iliescu, m-aţi dezamăgit!„. După ce m-am mai calmat, am gândit şi eu la fel. Îmi cer scuze domnului preşedinte!

Totuşi vin cu unele adăugiri. Într-o discuţie avută cu  secretarul organizaţiei de tineret a PSD, Raymond Madinoaie, acesta a spus că cererea, de a se face liste cu cei care pot să intre în sală(sic!), a fost venită din partea domnului Ion Iliescu, personal. De ce se fereşte domnia sa? Spre deosebire de alte localităţi, aici cărţile s-au dat gratuit, celor prezenţi. Au fost plătite, după declaraţia aceluiaşi, de către Oana Niculescu Mizil. Felicitări Oana!

Ce m-a deranjat, mai mult, după cele întâmplate este că nu s-au dat cărţile celor ce le preţuiau. Ieri am văzut la un depozit unde se colectează hârtia, cărţi duse acolo. Păcat! Totuşi a făcut o afacere bună, gândindu-ne la preţul cu care se colectează hârtia şi la faptul că el vrea să le revândă celor doritori. Vina o poartă organizaţia care a făcut invitaţiile.

Mulţumesc domnului Ion Iliescu pentru onoarea ce mi-a făcut-o de a-mi răspunde la comentariu.

RASPUNS LA COMENTARIU

31/10/2011 by Ion Iliescu

In legatura cu vizita la Oltenita.

 Popateapa Imi pare rau, insa spusele dumneavoastra nu par a fi intrutotul obiective :

1.- In primul rand, domnul Tone nu a fost prezent. Mi s-a spus ca lipsea din tara de mai multe zile. Deci, nu el s-a ocupat de invitarea celor prezenti.

2.- In al doilea rand – nu am vazut, la sosirea la Primarie, nici in strada, nici la sala, vreun dispozitiv de paza, care sa fi impiedicat pe cineva sa intre sau sa ma contacteze cand am sosit. (am stat mai multe minute in strada, la sosire, de vorba cu cei ce se aflau in fata Primariei). Nici la plecare. Apoi, am facut o vizita la Dunare, la fostul santier naval si in port; am fost in zona garii, unde m-am intretinut cu cetatenii din cartier. Am luat masa la restaurant in centru, m-am salutat cu mai multi cetateni.

3.- Desigur, eu nu am posibilitatea sa cunosc diverse aspecte cu care se confrunta oamenii. Am vazut ca orasul este in mare suferinta, dupa disparitia unitatilor economice unde lucrau multe mii de oameni, ceea ce se poate vedea in multe alte localitati. Este problema majora cu care se confrunta tara : cum sa incurajam intreprinzatorii locali, cum sa atragem investitorii straini pentru a crea locuri de munca. Din pacate, actuala guvernare nu se dovedeste capabila sa abordeze efectiv aceasta problema.

4.- In legatura cu desființarea CAP-urilor, stiti foarte bine ca eu am facut efortul sa le protejez. Din pacate, valul demolator promovat de forte interesate in anii aceia, a dus la desfiintarea lor (ceea ce nu s-a petrecut in Ungaria, Cehoslovacia sau Germania), lucru ce a agravat situatia economica a tarii, in special a agriculturii si a satului romanesc.

În legătură cu cele spuse de domnia sa în acest răspuns, am făcut unele precizări, pe blogul domniei sale.

Mulţumesc pentru onoarea ce mi-aţi făcut-o de a-mi răspunde.
Cât priveşte cele afirmate de mine, în legătură cu intrarea în sală, atunci când am vrut să intru pe uşa pe care intrau invitaţii, adus fiind de fostul dumneavoastră coleg de şcoală, domnul Buciu Ion, doamna Madinoaie Violeta, doamna Alina secretara, încă o doamna Andreea Mocanu, din staful PSD Olteniţa, m-au împiedicat, spunându-i domnului Buciu, “vreţi să ne faceţi greutăţi, domnule Buciu? ŞEFU’ NE-A SPUS SĂ NI ÎL PRIMIM”
Chiar dacă unii au intrat neinvitaţi, până la sosirea dumneavoastră, Secretarul Organizației de tineret a PSD, Raymond Madinoaie, a mers cu jandarmii în sală şi i-a dat afară. Dispozitivele de pază nu erau vizibile pentru dvstră. Jandarmii stăteau la intrarea pentru invitaţi, la et 1 erau patru luptători antitero,poliţişti în civil erau în zona prin care aţi intrat cu maşina şi o maşină a SRI, de la pirotehnie.. Nu am ştiut nimic despre programul ce l-aţi avut, neexistând nici o informare a cetăţenilor în acest sens.
Domnul Ţone, fiind un fost condamnat pentru delapidare cum singur recunoaşte în articolul din Atac, http://www.ziarulatac.ro/coltul-cititorului/viceprimarul-cercel-florian-un-ipochimen-plin-de-venin, a îndepărtat oamenii cinstiţi de PSD Oltenița. De aceea sunt în conflict cu dumnealui şi îi cer demisia. De aceea nu mă înscriu în PSD Olteniţa. În consecinţă cu acestea vreau să închei discuţia. Faptul că o persoană ca dvstră a avut bunăvoinţa să îmi răspundă, mă onorează şi ar trebui să dea un exemplu celor mai tineri din partid ca să aibă bun simţ şi receptivitate, chiar în faţa criticilor.
Cu stimă şi respect

În ceea ce priveşte punctul doi al răspunsului dumneavoastră, domnule preşedinte, după ce am fost respins cu atâta dispreţ de cerberii de la intrare, am preferat, ca după această umilinţă, să plec acasă. Nu am venit decât pentru a vă întâlni, nu ca să cerşesc ceva. E drept că ar fi fost o onoare pentru mine, de care PSD Olteniţa a vrut să mă lipsească.

Cât priveşte CAP-urile, cred că ar fi trebuit să insistaţi mai mult sau nu ar fi trebuit să îl luaţi pe Petre Roman prim ministru. Dar aveţi dreptate, după război mulţi viteji se arată!

Mi s-a părut o lipsă de politeţe să continuii mai mult răspunsul meu de pe blogul domniei sale. În continuare vreau să spun că dacă spusele domnului Raymond Madinoaie,  nu sunt adevărate, mă îngrijorează şi mai mult situaţia din PSD.

Vrând să văd şi eu ce s-a scris pe site-ul PSD Olteniţa, bannerul cu Adrian Severin, doamna  Jipa, şi Ţone Petre  a fost înlocuit cu o bandă neagră. Şi o altă nedumerire: de la Reportaj – Prezentare resedinta Tone Petre „Posted by adminon Apr 11, 2011 Prezentarea reședinței președintelui PSD Olteniţa – Tone Petre”, la Lansare de cartea a fostului presedinte ION ILIESCU,Posted by admin on Oct 31, 2011 în viaţa organizaţiei locale  nu s-a mai întâmplat nimic. Oare? Părerea mea că  prezentarea reşedinţei domnului Ţone pe site-ul PSD Olteniţa este total lipsită de …profesionalism. Numai dacă domnia sa nu consideră partidul ca pe proprietatea sa.

Eu consider această lipsă de atenţie acordată unor suporteri ai PSD, care urmăresc activitatea şi pe internet, drept o atitudine sfidătoare. De fapt alte mijloace de informare nici nu există în Olteniţa, decât Radio Voces Campi, dar cel mai adesea este folosit Radio Şanţ.

Dacă PSD încearcă să izoleze liderii în castele de fildeş nu este bine.

Adrian Năstase, Amza Carmen, Fragmentarium, Patrănoiu Dana, Cati Lupascu, Corina Creţu, Theodora Marinescu, Oana Niculescu-Mizil, Starea Naţiunii, Stănoiu Constantin, Teodora, Vlad??, Opinii Cetăţeneşti, Marcus, Lucian VisaLia Olguţa Vasilescu, Sfinxul Sibilinic

4 thoughts on “Adăugire la articolul „Domnule Ion Iliescu, m-aţi dezamăgit”!

Lasă un răspuns

