DUZINA DE CUVINTE Ei bine, fiți fericiți ! Și eu m-am săturat.


Dictatura justitiei

După cum vă așteptați sunt cu CAPSA pusă.

Veți spune, în gândul vostru, că v-ați săturat să citiți mereu ce scriu eu despre HOȚI, TENTACULE ale mafiei din justiție sau tot felul de evaluări inițiale în învățământ care sunt , cum altfel decât, STANDARD.

Ei bine, fiți fericiți ! Și eu m-am săturat.
Am să vă povestesc despre un vis NAUC de-al meu. Imi doresc, nu e doar o toană oarecare , de ani de zile să merg în Tibet. Sunt fascinată de educația lor religiasă , de obiceiurile și mai ales de calmul lor. Faptul că din anul 2006 , odată cu terminarea căii ferate către Lhasa , transportul feroviar a devenit mai ușor, mă încurajează. Mă gândesc că într-un TREN , chiar dacă durează mai mult călătoria, poți sta mai comod decât într-un avion, n-am eu bani de clasa business, și fără teama aceea firească ce se insinuează…

Vezi articol original 218 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

