Lidl România


Lidl aşa cum îl văd eu
Lidl aşa cum îl văd eu

                              

    Produse proaspete

De la producţie până la vânzare, în toate magazinele noastre avem grijă ca mărfurile pe care le găsiţi pe rafturi să fie proaspete şi de cea mai bună calitate. Vă garantăm acest lucru!

Minciună! Am cumpărat un sac de 2 kg. cu cartofi care avea de fapt 1,850 kg. Vestejiţi şi imposibil de gătit.

Amabilitate şi promptitudine

Nimic nu este mai important pentru noi decât un client mulţumit. Fiecare client care a trecut cu plăcere pe la noi şi care revine cu plăcere, garantează viitorul Lidl.
Angajaţii noştri sunt întotdeauna prietenoşi, rafturile sunt mereu pline, iar magazinele noastre sunt mari, ordonate şi curate, astfel încât e o plăcere să rămâi
mai mult la cumpărături.

Minciună! Anexez o parte din corespondenţa mea cu LIDL atât pe facebook cât şi pe formularul de contact:

Continuarea aici

Reclame

5 gânduri despre „Lidl România

  1. va rog sa imi dati o adresa unde pot face o reclamatie scrisa ,eventual la conducere pt un magazin Lidl din tara.Nu doresc sa o las pe o foaie in magazin pt ca nu o inregistreaza si cred ca aceste reclamații sunt primite și aruncate la gunoi, mai ales ca nu se vad a fi urmări pozitive.

    Apreciază

  2. buna ziua ,
    cu scuzele necesare ptr ca sunt ffff indignat de atitudinea celor din slobozia , str. garii , jud ialomita , absolut toata echipa cu sefa de tura , cu seful de magazin , vanzatori si ag paza .
    totul a pornit de la o nenorocita si amarata bancnota de 5 ron cu un colt rupt ccc 0.5 cm dar cu serie intacta pe care a refuzat sa o incaseze . am acceptat acest lucru initial, dar dupa comentariul rautacios al casieritei ( ca banul circula si ea nu vrea reclamatii) si interventia agentului „zmeu” de paza, care in exces de zel a pus mana pe mine ca sa ma dea afara, ca asa vrea el, fapt ce m-a facut sa reactionez respingand mana acestuia si sa-l atentionez ca daca mai pune mana pe mine voi reactiona ca atare (om cu par carunt dar fara a fi impartial). m-am ambitionat sa ii fac sa o incaseze cumparand un produs simplu (un pachet guma orbit pe care l-am desigilat ) a iesit o intreaga polemica cum ca banca le opreste 50% comision la deteriorate , ca eu nu-i pot contrazice , ca le-am mai facut probleme (de care sincer nu stiu nimic , asta fiind afirmatia sefei de tura ) ca ma cunosc ei din oras si altele asemenea culminand cu amenintari ca vor chema politia si voi sta vreo doua ore ocupat cu lamuririle , apoi cu faptul ca seful magazinului mi-a interzis sa mai intru vreodata in magazion ca ei au dreptul sa selecteze clientela . apoi apare „manipulantul sef” care comenteza la adresa mea ca o schimba el bancnota ptr a putea fi incasata valoarea produsului si ca apoi „ii va da foc in centrul pietii ” .
    asa ca oamenilor le este greu sa fie amabili sa evite o situatie neplacuta dar le place circul .
    ps nu neg ca si atitudinea mea nu a fost pe masura cand vezi ca pe tine sar toti (toate hienele si nu au dreptate )

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s